Klachtenregeling
Het product of pakket is beschadigd
- Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een pakket kapot gaat tijdens het transport. Is er een product of pakket beschadigd bij levering? Neem het dan niet aan en laat de postbode of koerier het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket en stuur een mail naar info@cormetica.nl zodat wij weten dat het pakket retour komt en beschadigd is. Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.
- Is het product niet opzettelijk beschadigd of kapot gemaakt, dan krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening.
- Wij vergoeden de kosten voor het retour zenden volgens de normale PostNL of DHL tarieven en de wijze waarop het product naar ons is retour gestuurd.
- Is een product opzettelijk beschadigd, dan gaan wij dat niet vergoeden en zullen ook de verzendkosten niet door ons betaald worden.
Allergische reactie
- Het is heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om die reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.
- Het wel mogelijk om bij ons proefjes aan te vragen van producten zodat je deze eerst kunt testen. (onder voorbehoud van beschikbaarheid!)
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cormetica.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling isdan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese unie.